20
nov

inct.spiratie

inct.spiratie

Locatie

Nieuwe Energie, 3e Binnenvestgracht 23, 2312 NR Leiden

Programma

inct.spiratie is vernieuwd!

Niet meer een hele dag, maar een middag rondom één thema. Dat gaan we (vanaf 2020) twee maal per jaar doen.

De eerste editie nieuwe stijl is op 20 november 2019 en heeft als thema: data driven publishing. We gaan een aantal invalshoeken bespreken die te maken hebben met specifieke toepassingen van het gebruik van data.

Praktische informatie

Een nieuwe locatie: Nieuwe Energie in Leiden. Sinds mei 2008 een bruisende verzameling bedrijven annex vergaderlocatie annex restaurant.  In het hart van historisch Leiden, modern en stijlvol gerenoveerd met behoud van de industriële sfeer van toen.

We beginnen om 12.00 uur met een (optionele) inloopluch. Om 13.00 begint het programma dat rond 16.30 afgelopen is. Daarna is er natuurlijk tijd en ruimte om onder het genot van een drankje en een hapje na te praten.

Leden van inct krijgen € 20,00 korting en betalen €175,00. Het reguliere tarief is € 195,00.
(om gebruik te maken van de korting moet je wel ingelogd zijn!)

De sprekers:

Opening Keynote: Annet Scheermeijer (bol.com): Zij zal daar onder meer laten zien wat data voor het boekenvak betekenen en welke rol data spelen bij bol.com.

Laurens Massee (WPG/Schwung): Laurens is verantwoordelijk voor de innovatie-afdeling binnen WPG, Schwung, en zal op inct.spiratie vertellen hoe zij innovatie rondom data bekijken en an de hand van Thrillseeker laten zien hoe ze dat in de praktijk brengen.

Trui Lanckriet (Data Governance Lead; Consumer Data & Insights Manager bij Mediahuis): Trui zal ons inzicht geven hoe data inmiddels op verschillende vlakken een belangrijke rol speelt in het hele uitgeefproces van Mediahuis.

Michael Dam (Bohn Stafleu van Loghem): data driven marketing in een b-b publishing omgeving

Closing Keynote: Stefan LeijenStefan is gepromoveerd in Machine Learning aan de Radboud Universiteit Nijmegen. Zijn onderzoek richtte zich op creativiteit in lerende computermodellen.
Hij zal laten zien wat data driven creativity is en wat het kan betekenen voor de uitgeefsector